Marketing tip: benut deze inhaakmomenten in juni

15 mei 2024 Geschatte leestijd: 2 minuten
Marketing tip: benut deze inhaakmomenten in juni

Juni staat in het teken van 3 zomerse inhaakmomenten, namelijk het EK voetbal, Nationale Kampeerdag en de Dag van de Zonnebril. In deze blog nemen wij jou mee in de manieren om met jouw bedrijf in te haken op deze momenten.

EK voetbal

Het EK Voetbal staat voor de deur, een perfect moment om de teamspirit te verhogen! Stel je voor, jouw merk op deze bedrukte bekerhouders. Handig bij het kijken naar een belangrijke wedstrijd. Of een oranje handklapper met jouw logo om bij elke goal de sfeer te verhogen. Natuurlijk mag een oranje t-shirt met jouw logo of tekst ook niet ontbreken. Dit zijn feestelijke manieren om jouw merk te promoten én tegelijkertijd de nationale trots te steunen.

Nationale Kampeerdag

Trek eropuit met de Nationale Kampeerdag op 22 juni en laat je merk het avontuur leiden. Verras jouw medewerkers op deze dag met een leuk geschenk voor de zomervakantie. Met een gepersonaliseerde zaklamp vinden jouw medewerkers altijd de weg terug naar hun tent. Voeg daar een gegraveerde solar powerbank aan toe. Zo zit niemand zonder stroom! En voor de echte kampeersfeer, een bedrukte emaille mok die niet alleen duurzaam is, maar ook ideaal voor die warme kampvuuravonden. Jouw logo op deze producten maakt het kampeerplaatje van jouw medewerkers helemaal compleet.

Dag van de Zonnebril

Zonnige zomerdagen vragen om stijlvolle bescherming. En daarbij is een mooie zonnebril natuurlijk niet te missen. Van klassieke zonnebrillen met jouw logo tot bedrukte zonnebrillen die helemaal on-trend zijn, de keuze is reuze! Organiseer bijvoorbeeld een leuke actie voor jouw klanten op de Dag van de Zonnebril (27 juni). Kopen zij op die dag voor een bepaald bedrag bij jouw bedrijf? Geef dan een mooie zonnebril met all-over-print cadeau. Of geef deze aan je medewerkers in jullie zomerpakket. Bedruk deze met jouw logo en jouw merk straalt de hele zomer.

Dat waren ze, drie unieke kansen om jouw merk op een creatieve manier te promoten. Wil je meer weten over hoe je met jouw marketingstrategie in kan spelen op deze inhaakmomenten? Neem dan contact op met onze productexperts. Zij staan klaar om je te helpen met persoonlijk advies. 

Deel dit bericht

Bekijk ook deze artikelen