Doetinchem, 12 oktober 2016 – Pinkcube is voor het derde jaar op rij door Het Financieele Dagblad uitgeroepen tot FD Gazelle. De prestigieuze award wordt uitgereikt aan financieel gezonde bedrijven die een omzetgroei van minimaal 20% over de afgelopen 3 jaar hebben gerealiseerd.

Pinkcube, online aanbieder van promotieartikelen, won de award in 2014 voor de eerste keer sinds haar oprichting in 2009. Sindsdien is het bedrijf elk jaar flink doorgegroeid en behoort het onafgebroken in het rijtje FD Gazellen. Op de vraag waar dit succes aan te danken is antwoordt directeur Edwin Kats: “We groeien al een paar jaar harder dan de markt. Dat komt omdat we een heldere visie hebben en een bijzondere bedrijfscultuur. Het onze klanten gemakkelijker maken, dat is waar we ons bed voor uitkomen. Elke dag werken we keihard om onze webshop mooier, gemakkelijk en sneller te maken. Klanten ervaren het bestellen van promotieartikelen als een moetje dus snelheid en gemak worden bijzonder gewaardeerd. Daarnaast selecteren wij gewoon goede producten en zorgen we voor de perfecte bedrukking”.

Het bedrijf uit Doetinchem wil haar groei graag doorzetten en maakte daarvoor recentelijk een opvallende keuze. “We staan bekend om onze 50 gespecialiseerde webshops maar we hebben de keuze gemaakt voor een one-domain-strategy. Sinds september werken we vanuit één domein: pinkcube.nl. Dat maakt ons nog flexibeler en van hieruit kunnen we onze naamsbekendheid beter uitbouwen”, aldus Kats.

De FD Gazellen Awards worden uitgereikt per regio. De uitreiking aan bedrijven in de regio Oost (Utrecht, Gelderland en Overijssel) vindt plaats op 15 november in de Deventer Schouwburg. Pinkcube maakt daarbij ook nog kans op de Gouden FD Gazellen, een prijs voor de snelste groeier in de categorie.

Deel dit bericht

Bekijk ook deze artikelen