“Je weet nooit wat de volgende vraag zal zijn”, vertelt Customer Service Specialist Fabiënne

12 november 2024 Geschatte leestijd: 3 minuten
“Je weet nooit wat de volgende vraag zal zijn”, vertelt Customer Service Specialist Fabiënne


“Mijn taken bestaan voornamelijk uit het verlenen van service aan klanten, het schakelen tussen productie en andere afdelingen, en het oplossen van vragen”, begint Customer Service Specialist Fabienne. “Elke dag is anders, en dat maakt het werk zo leuk!” Fabienne werkt sinds 2023 bij Pinkcube en geniet volop van de afwisseling in haar werk.

“Voordat ik bij Pinkcube terechtkwam, was ik op zoek naar een baan die echt bij me past”, vertelt Fabienne. “Ik wilde iets doen waar ik voldoening uit kon halen, en toen ik meer onderzoek deed naar Pinkcube, sprak de sfeer en de klantgerichtheid me meteen aan.” Het werken in een klein en hecht team was precies wat ze zocht. “Wat ik vooral leuk vond aan de vacature, was de variatie in taken en het directe contact met klanten.” “Elke dag is anders en dat houdt het werk spannend.”

De afdeling klantcontact in een notendop

Stilzitten is niets voor de afdeling klantcontact. “De customer service afdeling is verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen, oplossen van problemen en zorgen dat elke klant tevreden ophangt”, vertelt Fabienne. “We schakelen dagelijks met verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt.” Het team bestaat uit een klein, maar toegewijd groepje collega’s, die zich dagelijks inzetten om de klant de beste ervaring te bieden. “Wat ik heerlijk vind, is dat je nooit weet wat de volgende vraag zal zijn.” “De afwisseling maakt het werk uitdagend en interessant.”

Een glimlach tevoorschijn toveren

“Mijn grootste doel is altijd om de klant zo goed mogelijk te helpen.” “Of dat nu via de telefoon of per mail, ik wil dat ze met een glimlach ophangen”, vertelt Fabienne trots. “We streven er ook naar om binnen vier uur op een mail te reageren en de telefoon binnen 30 seconden op te nemen.” “Dat is soms een uitdaging, maar het geeft zoveel voldoening als alles op rolletjes loopt.”

Hecht team en persoonlijke ontwikkeling

Waarom werken bij Pinkcube? “Wat Pinkcube echt bijzonder maakt, is de sfeer.” “Iedereen laat elkaar in zijn waarde en je kunt echt jezelf zijn”, zegt Fabienne met een glimlach. “We maken grapjes met elkaar, maar als het serieus moet, dan gaan we er allemaal voor.” Er is ook veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je wordt hier echt uitgedaagd om doelen voor jezelf te stellen en daar hard aan te werken. “Het is een veilige en fijne plek om te groeien.”

Fabienne heeft haar draai gevonden binnen Pinkcube en dat is niet onopgemerkt gebleven. In de drukste periodes heeft ze zelfs regelmatig alleen op de werkvloer gestaan en de telefoon bemand. “Dat voelt als een overwinning”, zegt ze trots. “Het is fijn om te weten dat je een bijdrage hebt geleverd aan het succes van het team, vooral in uitdagende tijden.” “Die momenten geven je echt een gevoel van trots en waardering.”

Deel dit bericht

Bekijk ook deze artikelen