Beurzen bieden een mooie gelegenheid om potentiële klanten te ontmoeten. Ga maar na: er trekken allerlei bezoekers aan je stand voorbij die de moeite... Lees verder »
Update: september 2019. Een relatiegeschenk is geen uitgave, maar een investering. Deze uitspraak wordt bevestigd door het zogenoemde principe van wederkerigheid. Bij het principe... Lees verder »
Eigen medewerkers zijn de ideale merkambassadeurs. Dat begint met internal branding. Wie op de juiste manier promotieartikelen inzet voor het eigen personeel, kan daar... Lees verder »
Sterke merken hebben in ieder geval één ding gemeen: ze zijn altijd herkenbaar. Promotieartikelen spelen een belangrijke rol bij branding. Toch besteden marketeers daar... Lees verder »
Goed nieuws! Met gepaste trots kunnen we mededelen dat we ook dit jaar weer zijn uitgeroepen tot FD Gazelle. Daarmee behoren we voor het... Lees verder »
“Effortlessly the best result” is the promise that Pinkcube gives its customers. The web-based agency was one of the industry pioneers in the Internet... Lees verder »
Interview met Edwin in PromZ Vak magazine (oktober 2016 – nummer 3) naar aanleiding van het winnen van de Best Online Performance award. Lees verder »
Pinkcube is voor het tweede jaar op rij geëindigd op een prachtige 24e plek in de Deloitte Technology Fast50. Over de afgelopen vier jaar... Lees verder »